-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
14-24.04.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat : Dzień Ziemi z robotem Ozobotem.
Cele ogólne:
- poszerzenie wiadomości na temat Dnia Ziemi;
- rozwijanie miękkich kompetencji (logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów).
Cele operacyjne:
Dziecko:
- stara się ułożyć kod i sprawdzić, czy jest utworzony prawidłowo;
- układa kod w o kreślonym porządku;
- planuje swoje działania, sprawdza ich efekt.
Przebieg zajęć:
1. Opowiedzenie dziecku krótko o tym skąd wziął się Dzień Ziemi (pierwszy raz Dzień Ziemi obchodzony był 21.03.1970 roku).
Idea obchodów została zapoczątkowana przez amerykańskiego senatora Gaylorda Nelsona. W Polsce Dzień Ziemi zaczął być obchodzony w 1990 roku. Aktualnie Dzień Ziemi obchodzony jest 22.04.
2. Omówienie z dzieckiem sposobów jak można dbać o przyrodę (segregowanie odpadów, dbanie o rośliny i zwierzęta).
3. Rozmowa o etapach wzrostu rośliny (zał. nr 1)
4. Ułożenie obrazków we właściwej kolejności (zał. nr 2)
5. Zapoznanie dziecka z wirtualnymi puzzlami i symulatorem Ozobota. Układania własnych tras za pomocą wirtualnych puzzli oraz ich testowanie dzięki symulatorowi robota. Wirtualne puzzle i symulator Ozobota dostępne są na stronie firmy Edu-Sense www.puzzle.edu-sense.com/pl
Filmik, który pokazuje, w jaki sposób korzystać z wirtualnych puzzli i symulatora Ozobota dostępny jest- www.youtube.com/watch?v=O_q01h6CBVE&feature=youtu.be
6. Ułożenie trasy dla Ozobota, którego zadaniem jest wyhodowanie roślinki. Zadaniem dziecka jest ułożenie tak trasy, by Ozobot rozpoczynający w miejscu star dotarł po kolei do roślinek (od najmniejszej do największej). Dziecko powinno posługiwać się kolorowymi kodami: jedź prosto, skręć w prawo, skręć w lewo, zawróć. (zał. nr 3)
7. Układanie tras dla Ozobota według własnych pomysłów.
Powodzenia!
autor scenariusza: Małgorzata Woźniak
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |