-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
NAUCZANIE ZDALNE 12-16.04.2021r.
Propozycje zajęć dla dzieci 4-letnich
Temat: PO CO NAM PRĄD?
Cele:rozwijanie wyobraźni i spostrzegawczości, rozwijanie sprawności ruchowej, wdrażanie do bezpiecznego korzystanie z urządzeń elektrycznych, poznanie sposobów wykorzystania prądu.
Przebieg prowadzonych zajęć:
1. „Jazda samochodem” - zabawa ruchowa. Dziecko udając samochód porusza się
wg wskazówek rodzica: samochód jedzie po dywanie, na około stołu, przy
ścianie, obok szafy... itp.
2. Zagadka słowna – rodzic odczytuje zagadkę: „W elektrowni powstaje, do domu
się dostaje, jest silny niesłychanie, włącza pralkę i oświetla mieszkanie” (PRĄD).
3. „Po co nam prąd?” - pogadanka na podstawie doświadczeń dzieci i opowiadania
„Pstryk”. Utrwalenie zasad korzystania z urządzeń elektrycznych.
4. „Płynność prądu” - zabawa ruchowa – rodzic układ za pomocą sznurka, liny,
skakanki koło, kwadrat (obwód zamknięty). Dziecko przechodzi przez obwód
stopa za stopą.
5. „Urządzenia elektryczne”- puzzle. Dziecko układa obrazek dowolnego urządzenia
elektrycznego przeciętego na cztery/pięć części, przykleja na kartkę i koloruje.
Opracowała: I.Gołyńska, H.Kozłowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |