-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
NAUCZANIE ZDALNE 29.03.-09.04.2021r.
Propozycje zajęć dla dzieci 4-letnich
Temat: Pieczemy chleb
Cele: rozwijanie umiejętności tworzenia i przeliczania zbiorów, zapoznanie dzieci z etapami powstania chleba
PRZEBIEG ZAJĘCIA:
1. Ćwiczenia ruchowe pod kierunkiem rodzica np. podskoki – obunóż, na jednej nodze,
przeskoki z nogi na nogę, wymach rąk itp.
2. Zaczarowany berek – zabawa bieżna z domownikami
3. Jak powstał chleb – od ziarenka do bochenka.
Rozmowa z dzieckiem, zapoznanie z etapami powstania chleba na podstawie doświadczeń
rodzica.
4. Ile mam figur? – zabawy z figurami geometrycznymi.
Przygotowujemy z dzieckiem figury z kartonu kolorowego po kilka sztuk: kwadrat, koło,
prostokąt, trójkąt. Zadaniem dziecka jest dziecka jest podzielić figury tak, aby w każdej grupie
były takie same figury – policzyć i podzielić figury kolorystycznie i policzyć ile jest np.
czerwonych, zielonych figur itd. policzyć wszystkie trójkąty, koła, kwadraty, prostokąty.
Przygotowały: H. Kozłowska, I.Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |