-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 15.06-30.06.2020
Zadania dla dzieci 4-letnich
Temat: BAWIMY SIĘ TĘCZĄ
Cele:
- zapoznanie dzieci z kolorami tęczy;
- kształcenie umiejętności wnioskowania
Propozycje:
1. „Jak powstaje tęcza?”- film edukacyjny
https://www.youtube.com/watch?v=qigLVHVd5j0&feature=share&fbclid=IwAR2Ta7b4
TtmxrH17-vSF6kTD_Bd1ASB0lDUMBAkQNUx2sDLCx92fo4m2ugU
2. „Tęcza”- przedstawienie ilustracji, rozmowa o indywidualnych doświadczeniach dziecka, kto widział tęczę, jakie ma kolory.
3. „Tęcza w wodzie”- eksperymenty
Dziecko nalewa wodę do miski i wkłada do środka lusterko tak, by opierało się o ściankę.
Kierują snop światła latarki na część tafli znajdującej się pod wodą. Na kartce trzymanej za latarką obserwują tęczę.
4. „Jak sprowadzić tęczę?”
Dziecko kładzie na stole kartę papieru, w odległości około 10 cm nad papierem trzymają szklankę z wodą. Po chwili na stole powinna pojawić się tęcza. Doświadczenie należy wykonać np. obok okna.
5. „Tęcza- cza cza cza”- piosenka
https://www.youtube.com/watch?v=LmBK0xFkhH4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1Klve
wCYQwFDPN-CYh76P3TDBZy4BvIvkJZM5guQpTEMWmIaFtEdY-i54
6. „Kolorowy deszcz” – praca plastyczna
Potrzebne rzeczy do wykonania pracy:
-biały blok techniczny/ talerzy papierowy,
-blok z kolorowymi kartkami,
-klej,
-nożyczki,
-opcjonalnie wata lub płatki kosmetyczne
Wykonały:
K. Szaforska
A. Szcześniak
R. Sosnowska
M. Puchała
E. Kłopotowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |