-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
14-24.04.2020
Zajęcia dla 5-latków
Temat: Praca rolnika – na polu
Cele:
• Doskonalenie koordynacji ręka – oko
• Wskazywanie różnic i podobieństw między miastem a wsiom
• Doskonalenie zdolności grafomotorycznych, budowanie wypowiedzi
• Rozpoznawanie roślin zbożowych, oleistych, włóknistych i okopowych
• Rozwijanie umiejętności plastycznych
Propozycje zabaw:
„Wieś i miasto” – szukanie różnic i podobieństw na podstawie zdjęć.
Skojarzenia ze słowem wieś.
„Słoma i siano” – porównywanie słomy i siana, czytanie globalne.
„Do czego służy strach na wróble?” – rozmowa kierowana.
„Myszy z siana” – praca plastyczna.
„Od ziarenka do bochenka” – opowieść ruchowo-naśladowcza połączona
z ćwiczeniami artykulacyjnymi.
„Rośliny zbożowe” – rozpoznawanie roślin zbożowych, okopowych, oleistych
i włóknistych – klasyfikacja, opisywanie, logiczne myślenie, czytanie globalne.
„Jak powstaje popcorn?” – poszerzanie wiedzy dzieci dotyczącej kukurydzy i jej wykorzystania.
Opracowały: M. Gryz, A. Kasprowicz, E. Kowalczyk, M. Nalej
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |