-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020
Zadania dla dzieci 4-letnich
Temat: Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
Cele:
1. Wypowiadanie się na określony temat
2. Poznanie zawodów rodziców
3. Mówienie o swoich uczuciach. Radzenie sobie z ich okazywaniem. Próby panowania nad uczuciami negatywnymi
Propozycje zabaw:
1. „Dlaczego nie chodzimy do przedszkola?” – rozmowa na temat sytuacji epidemiologicznej w naszym kraju. Przypomnienie wszystkich obostrzeń, rozumienie ich znaczenia i przestrzegania.
2. „Co lubisz robić w przedszkolu? A co w domu? Na podwórku?” – wypowiedzi dzieci.
3. Wspólne zabawy – wykorzystanie zabaw znanych z przedszkola.
4. Zapoznanie z nową dla dziecka zabawą zaproponowaną przez rodziców. Rodzice niech sięgną pamięcią do czasów swego dzieciństwa – może przyda się guma, skakanka lub piłka a może samolociki czy łódki z papieru?
5. Praca rodziców – wypowiedzi rodziców na temat ich pracy zawodowej. Po co chodzić do przedszkola, szkoły czy pracy – wspólne wypowiedzi. Co lubimy a czego nie lubimy i dlaczego w przedszkolu lub szkole / pracy? – wypowiedzi dzieci, starszego rodzeństwa i rodziców.
6. Wesoły, smutny – zabawa ruchowa. Na hasło wesoły podskakujemy, klaszczemy, robimy wesołe miny. Na hasło smutny – garbimy się, poruszamy się strasznie wolno, robimy smutne miny. Zabawę przeplatamy kilka razy.
7. Odważny – bojaźliwy – zabawa ruchowa. Dzieci wraz z dorosłymi wybierają muzykę „straszną” i drugą muzykę „łagodną, wesołą”. Muzyka straszna oznacza, że się boimy – kucamy, zamykamy oczy, chowamy się pod daszek „z dłoni”. Muzyka łagodna oznacza, że możemy tańczyć lekko swobodnie jak wróżki czy motylki. Zabawę powtarzamy kilka razy.
8. Smutny, wesoły, odważny i bojaźliwy – rozmowa o tym, dlaczego i kiedy ogarniają nas takie uczucia oraz jakie znamy domowe sposoby aby przegonić te złe a zatrzymać te dobre uczucia. Propozycje dzieci i rodziców.
9. Wyganiamy smutek i złość a zapraszamy radość i spokój – zabawa na poprawę humoru. Pokazujemy miną smutek i złość, bierzemy starą gazetę i „płaczemy w nią”. Potem ją długo zgniatamy i wyrzucamy do kosza. I już mamy dobry humor! Aby był jeszcze lepszy – przytulamy się do siebie, głaszczemy się po buzi, plecach – dajemy dużo buziaków, przybijamy piątki a teraz wymyślamy co dobrego możemy zrobić dla każdego z domowników, by wszyscy mieli dobre humory. Dzielimy się propozycjami, by sprawdzić czy się podobają. Jeśli tak to wcielamy je w życie.
10. Po wspólnych zabawach musimy troszkę się wyciszyć i odpocząć po swojemu. Zrobić coś na co tylko my mamy ochotę, ale tak by było to bezpieczne dla nas i dla domowników.
M. Puchała, A. Szcześniak, K. Szaforska, R. Sosnowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |