-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat: Piosenka Dirty hands, pojęcia clean i dirty.
Cele:
-powtórzenie kluczowego słownictwa i historyjki.
-słuchanie i odgrywanie treści piosenki „dirty hands’’
- rozróżnianie pomiędzy clean, dirty
- kluczowe słownictwo i struktury:Clean - czysty, dirty - brudny
- słownictwo i struktury powtarzane: Duck, cow, horse, sheep, red, yellow, blue.
Główne zadania:
1.Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści, link do piosenki :https://www.youtube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Rymowanka Cheecky’s jungle gym ; Czytaj rymowankę. Wykonuj odpowiednie gesty i zachęć dziecko by Cię naśladowało
Stand up.1,2,3 (wstań)
Turn around 1,2,3 (obróć się)
Clap your hands 1,2,3 (klaszczemy)
Be a cow.( Naśladuj krowę),be duck(naśladuj kaczke), be a horse ,be a sheep, be a cat, be a dog(naśladuj pozostałe zwierzęta)
Make a circle (zrób kółko)
Sit down (usiądź)
Sleep1, 2, 3 (śpimy)
3. Piosenka dirty hands https://www.youtube.com/watch?v=ppt7w_21054 słuchanie i odgrywanie treści piosenki.
4. Wprowadzenie pojęcia: clean , dirty
Pokaż dziecku kartę obrazkową 3 do historyjki 4.Wskaz krowę , zrób skrzywioną minę i powiedz : Look! Dirty ! The cow is dirty! Pokaż kartę obrazkową z pojęciem dirty i powiedz dirty. Wskaż owce i zapytaj: Is sheep dirty? Yes or no. Poproś dziecko aby powiedziało yes Powtórz to dla kart z koniem i kaczką. Następnie pokaż kartę obrazkową 1 do historyjki 4 i powtórz ćwiczenie dla pojęcia clean.
5. słuchanie historyjki na you tube wpisujemy: Down on the Farm
6. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg
Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf
good luck!!!
Grażyna Sobiecka-Pietras
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |