-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 5-letnich
Temat: Dbajmy o środowisko
Cele:
- wprowadzenie litery Z, z
- doskonalenie słuchu fonemowego
- kształtowanie właściwych nawyków dotyczących ochrony środowiska naturalnego
Propozycje zabaw:
1. „Co to znaczy dbać o środowisko?” –zachęcamy dziecko do dokończenia wypowiedzi: Dbać o środowisko to znaczy…
2. „Smutny widok” – prezentacja z wykorzystaniem zasobów Internetu.
3. „Jak pomóc naszej planecie?” – giełda pomysłów.
4. „Co by było gdyby…” – rozwijanie twórczego myślenia. Dziecko stara się udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.
5. „Zagrożone” – rozmowa z dzieckiem na temat zwierząt zagrożonych wyginięciem
6. Wprowadzenie litery Z, z
7. Uzupełnienie karty pracy przygotowanej przez n-la. Pisanie litery Z, z po śladzie i samodzielnie.
8. Uzupełnienie karty pracy przygotowanej przez n-la. Głoskowanie nazw przedmiotów znajdujących się na ilustracji. Określanie w którym miejscu znajduje się głoska „z”.
Opracowała: A. Kasprowicz, M. Gryz, M. Nalej
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |