-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: Polskie symbole narodowe
Cele:
- rozpoznawanie, identyfikowanie i podawanie nazw określonych symboli narodowych – flaga, godło, hymn narodowy
- doskonalenie języka czynnego dzieci o słownictwo związane z symbolami
- rozwijanie słuchu fonetycznego
- wprowadzenie litery Z, z na przykładzie wyrazu zegar
- doskonalenie umiejętności analizy i syntezy sylabowej i głoskowej
Propozycje:
1. ,,Polska”– rodzic przyczepia napis Europa i Polska, na mapie Polski dziecko wskazuje Bałtyk, Góry, Jeziora, Wisłę. Zadaniem dziecka jest też wskazanie godła Polski i nazwanie wyglądu polskiej flagi. Dziecko określa kształt konturu Polski.
2. ,,Mazurek Dąbrowskiego” – rozmowa o hymnie narodowym, słuchanie hymnu ( źródło; Youtube ) i śpiewanie samodzielnie przez dziecko.
3. ,,Układamy napis” – rodzic układa napis Polska. Zadaniem dziecka jest odczytanie napisu i samodzielne podzielenie go na sylaby a następnie samodzielne ułożenie z patyczków.
4. „Z jak zegar” - prezentacja liter w wyrazie. Podział wyrazu zegar na głoski i sylaby (książka cz.4 1a i 1b)
5. Jakie to słowo? - zabawa językowa – rodzic wypowiada wyrazy zawierające głoskę z posługując się logotomami (nie sylabami) i prosi dziecko, by określił, jakie to słowo i na którym miejscu słyszy w nim głoskę z. Przykład słów: z-egar, zło-m, za-zda, zebr-a, nazw-a, groz-a itp.
6. Karty pracy – cz. 4, 11a i 11b – odczytywanie prostych wyrazów, poszerzanie wiedzy o Polsce.
7. Zabawa ruchowa „Tydzień”- zadaniem dziecka jest przeskakiwanie do przodu i do tyłu z nogami złączonymi z jednoczesnym wymawianiem nazw dni tygodnia.
8. „Godło Polski”- prezentacja godła. Wykonanie pracy plastycznej - origami „Godło Polski”.(źródło:https://educarium.pl/inspiracje/kacik-plastyczny/godlo-polski-origami-plaskie-z-kola )
Opracowała:
M.Sałajczyk
I.Dziuba
E.Osińska
A. Rypkowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |