-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
14-24.04.2020
Droga
Propozycja zabawy rozwijającej koordynację wzrokowo – ruchową oraz wspomagającej rozwój motoryki.
- Zabawa do przeprowadzenia na zewnątrz lub wewnątrz.
- Potrzebne będą: taśma klejąca albo sznurek oraz wiele rodzajów butów.
Układamy ze sznurka drogę, jeśli wybieramy opcję do zabawy wewnątrz możemy posłużyć się taśmą klejącą, z której przyklejamy na podłodze drogę. Może być prosta i może być kręta zależy od poziomu sprawności motorycznej dziecka.
Najpierw możemy zademonstrować jak przejść po sznurku, taśmie, ustawiając uważnie stopę za stopą tak aby nie spaść z trasy.
Można to zrobić na boso. Później stopniujemy trudność poprzez wybieranie różnych butów np. za dużych – należących do osoby dorosłej, za małych – których nie można wygodnie założyć, butów na wysokich obcasach lub też butów nie od pary.
Ważne, aby dziecko śledziło wzrokiem ścieżkę, tak aby z niej nie zejść.
Miłej zabawy !!!
Psycholog Anita Popielarz
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |