Menu

nauczanie zdalne
14-24.04.2020

Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat : I’m cold – Jak należy ubierać się na daną pogodę?

Cele: 
- powtórzenie rymowanki get dressed.
- kluczowe słownictwo i struktury:  T – shirt – koszulka z krótkim rękawem, shorts – krótkie spodenki 
- słownictwo i struktury powtarzane: Jumper, coat, hat, scarf, yellow, blue

Główne zadania:
1. Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści, link do piosenki https://www.youtube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI 
2.  Piosenka getting dressed na you tube : Getting Dressed | New Little Baby Bum | Baby Songs and Kids Cartoons  link  https://www.youtube.com/watch?v=-SpZjS0Qrt0&t=258s – śpiewanie i odgrywanie treści piosenki. 
3. Gra Cheecky clothes – Rozłóż w kółku karty obrazkowe obrazkami do góry. Pokaż kartę ze swetrem powiedz JUMPER i podaj kartę dziecku. Powiedz put your jumper on. Poproś dziecko aby udawało, że zakłada sweter. Powtórz ćwiczenia dla kurtki, czapki i szalika.
4. Wprowadzenie słów T-shirt, shorts – włóż T-shirt i szorty do worka. Wyjmij T-shirt i powiedz: Look! A T-shirt! Powtórz ćwiczenie dla shorts.
5. Karta pracy – rysowanie po śladzie i kolorowanie ubrań.
6. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki:  https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg


Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf

good luck!!!

Grażyna Sobiecka-Pietras

Wróć

Odnośniki

Informacje kontaktowe

 

imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski 

Inspektor Ochrony Danych
adres e-mail: inspektor@cbi24.pl

Polskie Radio Dzieciom
[obiekt mapy] Mapa dojazdu