Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat : Rozpoznajemy i nazywamy ubrania. Śpiewamy rymowankę get dressed.
Cele:
- rozpoznawanie i nazywanie ubrań
- kluczowe słownictwo i struktury: Jumper – sweter, coat – kurtka, hat – czapka, scarf - szalik
- słownictwo i struktury powtarzane: Big – duży, small – mały, liczby 1-6
Główne zadania:
1. Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści, link do piosenki www.youtube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Karta pracy – dzieci kolorują obrazek i przy pomocy rodzica wycinają karty obrazkowe. Dzieci rozpoznają na pokolorowanych kartach obrazkowych: jumper, coat, hat, scarf i powtarzają po rodzicu te słowa po angielsku.
3. Piosenka getting dressed na you tube : Getting Dressed | New Little Baby Bum | Baby Songs and Kids Cartoons link www.youtube.com/watch?v=-SpZjS0Qrt0&t=258s – słuchanie i odgrywanie treści piosenki.
4. Gra Cheecky clothes – Rozłóż w kółku karty obrazkowe obrazkami do góry. Pokaż kartę ze swetrem powiedz JUMPER i podaj kartę dziecku. Powiedz put your jumper on. Poproś dziecko aby udawało ,że zakłada sweter. Powtórz ćwiczenia dla kurtki, czapki i szalika.
5. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg
Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf
good luck!!!
Grażyna Sobiecka- Pietras
