-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
25.03 - 10.04
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: Skąd się bierze ser?
Cele:
-
rozwijanie sprawności fizycznej
-
rozwijanie wiedzy na temat produktów mlecznych
-
polisensoryczne poznawanie różnych produktów mlecznych
rozwijanie wyobraźni
-
kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej
Propozycje:
-
Ćwiczenia gimnastyczne:
- dziecko i rodzice przytrzymują pozycję klęk podparty, dolny odcinek kręgosłupa „wypychają” mocno w podłogę tak, aby stał się w tym miejscu wklęsły. Głowy podnoszą. Na hasło: „koci grzbiet”, górny odcinek kręgosłupa „wypychają” w górę tak, aby powstał swego rodzaju garb. Głowy chowają między ramionami.
- dziecko z rodzicem poruszają się na czworaka naśladując różne zwierzęta gospodarskie.
- dziecko z rodzicem kładą maskotkę na podłodze i siadają za nim. Następnie wykonują skłon w kierunku maskotki, aby dotknąć ją czołem.
-
Wspólnie oglądamy film pt. „Skąd się biorą dziury w serze?”
-
„Produkty z mleka” - poznanie produktów mlecznych. Rodzic wybiera produkty mleczne, które znajdują się w lodówce. Obok każdego produktu leży kartka. Następnie dziecko próbuje produktów mlecznych (określa ich smak, zapach) i na kartce rysuje buźkę zadowoloną, gdy smakuje lub smutną, gdy produkt nie smakuje. Na koniec dziecko ze związanymi oczami próbuje po jednym produkcie i odgaduje, co to jest.
-
Praca plastyczna – potrzebna będzie rękawiczka lateksowa i flamastry. Dziecko stara się ją nadmuchać. Zawiązujemy tak, aby powstał balon. Na okrągłej części rękawiczki flamastrami rysujemy krowę tak, aby nadmuchane palce rękawiczki były wymionami krowy.
Opracowała:
I.Dziuba
M. Sałajczyk
E.Osińska
U.Kiejrys
A.Rypkowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |