-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
25.03 - 10.04
ZABAWY W GIMNASTYCE KOREKCYJNEJ
Cele:
wyrabianie nawyku prawidłowej postawy,
wzmacnienie mięśni wysklepienia stopy,
wzmacnianie mięśni brzucha.
Przybory: maskotki, piłki, chustki z materiału, ściereczki (stosujemy zamienni to co mamy w domu)
Bicie braw stopami – dziecko siedzi na podłodze, kolana są skierowane na zewnątrz, podeszwy stóp skierowane jedna do drugiej, na hasło -bijemy brawo- dziecko unoszą stopy nad podłogę i uderzając jedna o drugą biją brawo. Na hasło -stopy odpoczywają- dziecko wraca do pozycji wyjściowej.
Chorągiewki – dziecko siedzi w siadzie prostym, na podłodze leży chusteczka lub ściereczka . Na hasło prowadzącego- chorągiewki w prawej stopie – dziecko chwyta chusteczkę palcami prawej stopy i podnosi ją nad podłogę i macha. Po ok. 10 wymachach dziecko wraca do pozycji wyjściowej. Na hasło prowadzącego – choragiewki w lewej stopie- dziecko chwyta placami lewej stopy, unoszą nad podłoge i macha. Zabawę powtarzamy kilkakrotnie.
Pranie bielizny- pozycja wyjściowa; siad porosty, nogi ugięte, kolana skierowane na zewnatrz, a podeszwy stóp skierowane do siebie. Dziecko trzyma końce chustki placami obu stóp. Na sygnał prowadzacego dziecko unosi trzymaną chustkę do góry i wykonuja stopami ruchy naśaldujace "pranie bielizny". Zabawę powtarzany kilka razy.
Gąsieniczki – dziecko stoi, na sygnał porusza sie po pokoju chodem gąsieniczki. Ciężar ciała na nodze prawej. Noga lewa zwija palce przesuwając po podłodze pietę w stronę palcow, tworząc nad podłogą jak najwiekszy łuk. Nie poruszając z miejsca pięty wyprost palców stopy lewej i wysuniecie ich w przód. Dziecko przenosi cieżar ciała na nogę lewą i powtarza zadanie stopą prawą.
Rzut do celu - dziecko siedzi na podłodze, kolana są skierowane na zewnątrz, podeszwy stóp skierowane jedna do drugiej, między stopami leży maskotka. Na hasło dzicko łapie maskotkę stopami
i rzuca do celu (wcześniej wyznaczonego na podłodze)
Odbierz piłkę – maskotę – zabawa w parach – siadamy na podłodze zwróceni twarzą do siebie. Dziecko chwyta stopami piłkę, maskotkę wewnętrzną stroną stóp I ściska ją. Druga osoba (rodzic, rodzeństwo) stopami strara się wyciągnąć piłkę, maskotkę, następnie zmiana ról. Powtarzamy kilka razy.
Opracowała: Iwona Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |