-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
Robotyka
DZIEŃ KROPKI
"Kropka" Petera H. Reynoldsa zapoczątkowała 15 września jako święto kreatywności, talentu i odwagi w pokonywaniu trudności. Mała Vashti, bohaterka książki dzięki kropce uwierzyła w siebie.
Dzieci z grup najstarszych, uczestnicy zajęć z robotyki, również brali udział w świecie Kropki Głównym celem zabawy z kropką i aplikacją Quiver było pokazanie, że każda osoba może być kreatywna, a prosta kropka może sprawić, że odkryje niezwykłe pokłady twórczej inwencji. Historia Vashti i jej kropki skłoniła dzieci do poszukania swojego talentu. Okazało się, że każdy ma ich wiele i są one naprawdę ciekawe. Dzieci przedstawiły w sposób graficzny, to co potrafią robić najlepiej. Powstały piękne rysunki. Potem zadziała się „magia”. Przy pomocy aplikacji Quivwer grafika z kartki stawała się przestrzenna. Kropka z narysowanym talentem stawała się kulą, która można było dotykać, obracać… Radość wypełniała salę.
Historię Vashti sprawiła, że dzieci dostrzegły, jak wielka siła tkwi w nich. Zwykła kropka sprawiła, iż dzieci odkryły w sobie niezwykłe pokłady talentów.
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |