-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 15.06-30.06.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: ,,Tęcza po deszczu”
Cele:
-wspomaganie rozwoju umysłowego poprzez eksperymentowanie, sprawdzanie i weryfikowanie hipotez
- rozwijanie spostrzegania wzrokowego poprzez uzupełnianie ilustracji według podanego wzoru
- rozwijanie zainteresowań przyrodniczych i badawczych
Propozycje:
1. „Barwy tęczy”- zabawa ruchowa do piosenki „Tęcza, cza, cza, cza”( źródło youtube). Taniec dziecka do piosenki a na koniec układanie z bibuły tęczy .
2. „Zapamiętaj kolory”- zabawa językowa, nazywanie kolorów, które tworzą tęczę i określają pierwsza głoskę w wyrazach.
3. „Zabawy badawcze”-
„ Tęcza w wodzie’’ - dziecko ma miskę z wodą i wkłada do niej lusterko tak by opierało się o ściankę. Kierują światło latarki na część tafli znajdującej się pod woda. Na kartce trzymanej za latarką obserwuje tęczę.
,,Jak sprowadzić tęczę?’’ - dziecko kładzie na stole kartkę papieru w odległości 10 cm nad papierem trzyma szklankę z woda. Po chwili na stole powinna pojawić się tęcza.
,,Tęcza”- praca plastyczna. Dziecko maluje tęczę farbami na dużym arkuszu a z papieru kolorowego wycina elementy dowolnego krajobrazu.
4. Karty pracy cz. 4, 40a i 40b.
Opracowały:M. Sałajczyk, I. Dziuba, E. Osińska, E. Kubiak, A. Rypkowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |