-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020
Zadania dla dzieci 3 - letnich
Temat: Nasze marzenia
Cele:
- kształtowanie umiejętności wypowiadania się na temat swoich marzeń
- kształtowanie umiejętności cierpliwego wysłuchiwania innych
- stosowanie poprawnej formy gramatycznej liczebników porządkowych
Propozycje zabaw:
1. Piosenka na powitanie Dobrze że jesteś według M. Bogdanowicz.
Dobrze, że jesteś, dobrze, że jesteś, że jesteś/imię /
Co by to było, gdyby cię nie było, co by to było/imię/
2. Dyzio marzyciel – wiersz Juliana Tuwima. Dziecko kładzie się na dywanie na plecach razem z rodzicem i słucha wiersza, po wysłuchaniu utworu dziecko swobodnie wypowiada się na temat Dyzia. Proponujemy dziecku, że razem pomyślimy o swoich marzeniach a potem każdy o nich opowie.
3. Cztery zabawki – dziecko ustawia sobie cztery dowolne zabawki, na plecenie określa i pokazuje pierwszą, drugą, trzecią i czwartą zabawkę – mówi ile jest zabawek. Rodzic zmienia układ zabawek, dziecko określa i pokazuje jak poprzednio pierwszą, drugą, trzecią i czwarta zabawkę, mówi ile jest zabawek. Niezależnie od układu liczba zabawek się nie zmienia. Rodzic pokazuje zabawkę a dziecko mówi która jest w kolejności.
4. Praca plastyczna – rodzic rysuje dwie chmurki, w jednej chmurce dziecko rysuje wybrane marzenie Dyzia na podstawie wcześniej wysłuchanego wiersza a drugiej chmurce rysuje swoje marzenie.
5. Ćwiczenia oddechowe – dajemy dziecku torebkę foliową w której znajdują się kawałki krepiny. Dziecko dmucha w torebkę i wprawia w ruch krepinę. Zabawę powtarzamy
Przygotowały:
H. Kozłowska, I. Gołyńska,
E. Kłopotowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |