-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 3-letnich
Temat: „Moje ulubione książki”
Cele:
- kształtowanie umiejętności wypowiadania się na określony temat,
- rozwijanie zainteresowań czytelniczych,
- utrwalanie określeń: najwyżej, najniżej, w środku
1. Rozwiązywanie zagadek:
Ma okładkę kolorową,
w środku kartki z obrazkami.
Oraz bajki, które mama
tobie czyta wieczorami. (książka)
Jakie imiona mają braciszek i siostrzyczka,
Którzy w lesie spotykają chatkę z pierniczka? (Jaś i Małgosia)
Jaka to dziewczyna ma roboty wiele,
A na pięknym balu gubi pantofelek? (Kopciuszek)
2. „Moje książeczki”- wysłuchanie wiersza I. Salach. Dziecko próbuje odpowiedzieć na pytania:
Dlaczego dobrze jest mieć książeczki w domu i czytać je codziennie?
Co trzeba najpierw zrobić, zanim weźmiemy do ręki książkę?
Czy można w książce rysować, zaginać rogi i wyrywać kartki?
Co należy robić z przeczytaną książką?
3. „Książki na miejsce!” - zabawa porządkowa. Porządkowanie (samodzielnie przez dziecko) książek. Układanie książek na wyznaczonych półkach.
4. Dziecko słucha sylab: Ko-pciu-szek, kró-lo-wa, Mał-go-sia, kra-snal,
a potem wymawia cały wyraz.
5. Wieczorne czytanie ulubionej książki dziecka
Film edukacyjny „Jak powstaje książka: https://www.youtube.com/watch?v=icdV3QZb10Q
Film „Warto czytać” https://www.youtube.com/watch?v=jc-OfE8YI_4
Przygotowały: Gołyńska I., Kozłowska H.
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |