-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 3-letnich
Temat: „Sport to dobry sposób na złość”
Cele:
- rozwijanie umiejętności społecznych dzieci, które są niezbędne w poprawnych relacjach z dziećmi
i dorosłymi,
- rozwijanie sprawności fizycznej dzieci
Propozycje:
1. Powitanka „Dzieńdoberek”
2. Wysłuchanie wiersza Krzysztofa Rogulskiego „Złośnik”
3. Zawody sportowe:
nr1 - na hasło START dziecko czworakuje do wyznaczonego miejsca, gdzie znajduje się jego ulubiona zabawka, zabiera ją, a następnie biegnie do miejsca rozpoczęcia zabawy,
nr 2 – w pewnej odległości od dziecka znajduje się pudełko (jakiś pojemnik), dziecko rzuca do niego pięć np. maskotek, podczas rzucania liczy rzucane maskotki, na koniec razem z rodzicem, rodzeństwem przelicza wrzucone do pojemnika przedmioty,
nr 3 - dziecko otrzymuje talerz, miseczkę z dwoma wymieszanymi produktami np.: fasola i groch, makaron muszelki i makaron penne, makaron świderki i makaron, kokardki, koraliki i guziki, zadaniem dziecka jest posegregowanie elementów do dwóch osobnych pojemników,
nr 4 – rodzic umieszcza na podłodze pięć płaskich przedmiotów, które dziecko przeskakuje z jednoczesnym liczeniem pokonanych przeszkód.
4. Praca plastyczn-techniczna „Gniotek antystresowy” - do zrobienia gniotka potrzebujemy: mąkę ziemniaczaną, balon, butelkę, lejek.
Film pokazujący sposób wykonania https://www.youtube.com/watch?v=2Asv1QetBms
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=TcLK9ZBUsDs
Przygotowały: Gołyńska I., Kozłowska H.
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |