Menu

nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020

Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat: Słuchanie historyjki I’m hungry.

Cele:
- słuchanie i odgrywanie treści historyjki ,,I’m hungry’’ ze zrozumieniem.
- kluczowe słownictwo i struktury: Biscuit- ciastko, ice cream- lody, cake - tort, sandwich- kanapka
- słownictwo I struktury powtarzane: Big, small, liczby 1 - 10

Główne zadania:
1.Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści,link do piosenki :https://www.you1-ube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Rymowanka Cheeky’s jungle gim – wykonuj odpowiednie gesty i zachęć dziecko by Cię naśladowało.
Stand up 1,2,3
Turn around 1,2,3
Clap your hands. 1,2,3
Eat a biscuit
Eat an ice cream
Eat a cake
Eat a sandwich
Make a circle
Sit down 1,2,3
Sleep1,2,3
3. Słuchanie historyjki I’m hungry ze zrozumieniem. Link do historyjki https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
4. Piosenka FOOD odgrywamy treści piosenki, link https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk
5. Historyjka słuchanie i odgrywanie treści historyjki, link https://www.youtube.com/watch?v=oSEFegIcB-g
6. Karta pracy - przygotowujemy kartę pracy dla dziecka na której są różne produkty spożywcze oraz kucharz w fartuchu oznaczony przerywaną linia a dziecko rysuje po śladzie i koloruje obrazek.
7. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg

Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf

good luck!!!
Grażyna Sobiecka - Pietras

Wróć

Odnośniki

Informacje kontaktowe

 

imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski 

Inspektor Ochrony Danych
adres e-mail: inspektor@cbi24.pl

Polskie Radio Dzieciom
[obiekt mapy] Mapa dojazdu