-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020
Zadania dla dzieci 5-letnich
Temat: Jesteśmy dziećmi
Cele:
- doskonalenie umiejętności liczenia w zakresie 10 lub więcej
- skupianie uwagi na rytmach, wychwytywanie powtarzających się sekwencji i kontynuowanie ich
- doskonalenie słuchu fonematycznego poprzez rozpoznawanie głoski w wygłosie
- kształcenie pamięci muzycznej
Propozycje:
1. Zabawa matematyczna z cukierkami typu M&Ms lub Skittles -wysypujemy na stolik cukierki. Dzielimy je na dwa zbiory, w każdym różna ilość cukierków, nie więcej niż 10. Zadaniem dziecka jest policzyć, ile cukierków jest w każdym zbiorze, w którym zbiorze jest więcej, a w którym mniej. Później układamy je w linii, tworząc wzór kolorystyczny składający się z dwóch lub trzech kolorów. Zadaniem dziecka jest dodawać do szeregu cukierki odpowiedniego koloru, zgodnie z rytmem kolorystycznym . W nagrodę, po zabawie dziecko może zjeść cukierki.
2.Nauka zwrotek piosenki „Jesteśmy dziećmi” dostępnej w linku: https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ
3. Dziecięce masażyki
Tu ma (imię dziecka) rączki, tu ma … nóżki.
To jest … brzuszek, a to paluszki.
Na buzi jest oczko, uszko, nosek, minka,
a z tyłu są plecki, a na głowie czuprynka!
Posmaruję prawą nogę, żeby poszła w długą drogę (masujemy nóżkę),
nakremuję lewą nogę, bo na jednej iść nie mogę (masujemy drugą nóżkę).
Twoją małą, prawą nóżkę wnet położę na poduszkę (kładziemy nóżkę na bok),
a dla twojej lewej nóżki mam masażyk na paluszki.
Pomasuję ci paluszki u twej małej, lewej nóżki (masujemy paluszki dziecka).
Kto je pomasuje? Ja! (zmieniamy nóżkę)
4. „Do którego pudelka?" Potrzebne będą: 5 pudełek bądź pojemników oraz przedmioty, które znajdą się w opisie zabawy. Dzieci siedzą przy stole lub na dywanie, gdzie rozłożone są różne przedmioty i 5 pudełek. Dzieci nazywają przedmioty, określają głoskę na końcu nazwy. Do jednego pudełka odkładają przedmioty, których nazwy kończą się ta sama głoską, np.: 1.pudełko – pomidor, termometr, centymetr, por; 2. Pudełko – mydło, wiaderko, lusterko, sitko; 3. Pudełko – but, beret, bilet, samolot( zabawka); 4. Pudełko – ołówek, spodek, cukierek, pasek; 5. Pudełko – kredka, latarka, łyżka, szpulka.
E.Kowalczyk, A.Kasprowicz, M. Gryz, M.Nalej
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |