-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 4- letnich
Temat: Jaki to instrument?
Cele:
• doskonalenie poprawnej emisji głosu, dykcji i oddechu przez naśladowanie dźwięków
instrumentów;
• wzbogacenie słownictwa o nazwy instrumentów oraz przymiotniki opisujące ich
cechy
Propozycje zabaw:
1. „Jaki to instrument?” – rozmowa na temat instrumentów na podstawie doświadczeń
dzieci.
Rodzic mówi: Dzisiaj będziemy rozmawiać o instrumentach. Jakie instrumenty
muzyczne znasz? Czy grałeś/aś na jakimś instrumencie? Jakim? Rodzic układa ilustracje
przedstawiające instrumenty muzyczne (fortepian, skrzypce, trąbka, wielki bęben, harfa,
trójkąt). Dziecko podchodzi i wskazuje instrumenty, o których rozmawiali, podaje ich
nazwy. Rodzic podaje nazwy pozostałych instrumentów, których dziecko nie wymieniło
w czasie rozmowy.
2. “Zapraszam do instrumentu!” – zabawa orientacyjno-porządkowa.
Na podłodze leżą ilustracje przedstawiające instrumenty muzyczne. Dziecko biega
swobodnie między ilustracjami. Na sygnał R. (klaśnięcie) zatrzymuje się i słucha
polecenia: ustaw się wokół harfy, ustaw się wokół trąbki; ustaw się przed fortepianem/za
fortepianem. R. podaje inne polecenia.
3. „Zagram jak na trąbce, zagram jak na gitarze” – naśladowanie odgłosów
instrumentów.
Rodzic pokazuje zdjęcia instrumentów, dzieci naśladują ich dźwięki. R. może dla
ułatwienia włączyć nagranie oraz zaprezentować dzieciom w jakiś sposób za pomocą
buzi można naśladować dźwięki zbliżone do wygrywanych przez poszczególne
instrumenty.
Opracowała:
Marzena Puchała
Klaudia Szaforska
Aleksandra Szcześniak
Renata Sosnowska
Elżbieta Kłopotowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |