-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: Uczymy się korzystać z aplikacji typu „przeciągnij i upuść”
Cele ogólne:
- Ćwiczymy tworzenie algorytmów
- rozwijanie miękkich kompetencji (logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów).
Cele operacyjne:
Dziecko:
- posługuje się komputerem i korzysta z udostępnionych mu aplikacji do nauki programowania.
- tworzy algorytmy za pomocą poleceń: „Idź do przodu”, „Skręć w lewo”, „Skręć w prawo”,
- posługuje się aplikacją typu „przeciągnij i upuść”.
Potrzebne zasoby:
Komputer z dostępem do internetu
Przebieg zajęć:
1. Utrwalenie wdawania instrukcji za pomocą kart ze strzałkami
(„Idź do przodu”, „Skręć w prawo”, „Skręć w lewo”),
przypomnienie poleceń zwianych ze sterowaniem z wykorzystaniem gry karcianej Cody Roby.
2. Dziecko ćwiczy tworzenie algorytmów i programów grając w parach w grę „Wyścig”.
3. Ćwiczenie metody „przeciągnij i upuść” oraz zapoznanie ze środowiskiem programowania wizualnego na przykładzie aplikacji
„Układanka: poznaj metodę «przeciągnij i upuść»”:
Ścieżka: https://studio.code.org/ > Kurs 1 > Poziom 3 „Układanka…” > 1
Link: https://studio.code.org/s/course1/stage/3/puzzle/1
Przyjemnego kodowania: Małgorzata Woźniak
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |