-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: Mała orkiestra
Cele:
- rozwijanie słuchu fonemowego poprzez tworzenie i odtwarzanie rytmów słuchowych zawierających nazwy określonych instrumentów muzycznych
- doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała
- utrwalenie umiejętności analizy sylabowej słów i nazw instrumentów muzycznych
- wyrabianie poczucia rytmu poprzez zabawę.
Propozycje:
1. Ćwiczenia:
- ,, Głowa, ramiona, kolana , palce”- zabawa ruchowa do piosenki . Dziecko z rodzicem śpiewa I pokazuje gestem słowa piosenki, dotykając odpowiednich czesci ciała.
- ,, Tańcząca piłka”- dziecko przy muzyce podrzuca piłkę rytmicznie, łapie ją i próbuje tańczyć
- ,, Instrumenty”- dziecko wyobraża sobie jakiś instrument i udaje, że na nim gra a rodzic jako dyrygent pokazuje pałeczką zwalnianie lub przyśpieszanie
- ,, Perkusja”- dziecko siada w siadzie skrzyżnym, plecy proste, rece na kolanach. Rodzic włącza muzykę a dziecko wystukuje rytm: klaszczac, uderzając o kolana, uderzając dłońmi o podłogę
2. ,, Dzielimy wyrazy na sylaby”- dziecko dzieli wyrazy na sylaby a wybrane w wybranych wyrazach dokonuje analizy głoskowej. Wyrazy- har-mo-nia, har-mi-der, Ho-ra-cy, Her-ba-ta, hia-cynt,, hu-laj-no-ga.
3. ,, Gramy na woreczkach”- dziecko bierze piłeczkę, wystukuje rytm , dzieląc nazwy instrumentów na sylaby- skrzypce, harmonia, harfa, kontrabas, fortepian, pianino, tamburino, marakasy, grzechotka
4. ,, Kraina muzyki”- oglądanie ilustracji w ,, Księdze zabaw z literami”str. 70-71, tworzenie zbiorów według instrukcji, czytanie prostych wyrazów związanych z instrumentami , zabawa z folią w paski
5. ,,Karty pracy”- cz. 4 17a I 17b
6. ,, Szlaczki, kropki i kreski”- po odydwu stronach karty z literką H,h
Opracowała:
M.Sałajczyk
I.Dziuba
E.Kubiak
A.Rypkowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |