-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 27.04-22.05.2020
Zadania dla dzieci 3 - letnich
Temat: Co ja czuję?
Cele:
- Rozwijanie umiejętności rozumienia własnych uczuć
- Doskonalenie umiejętności uważnego słuchania i rozumienia tekstu opowiadania
- Rozwijanie motoryki małej
Propozycje zabaw:
1. Chusteczka – maseczka – ćwiczenia oddechowe, wydłużanie fazy wydechowej. Siedzimy z dzieckiem na dywanie. W ręku trzymamy chusteczkę higieniczną za jej górę zasłaniamy nią twarz, robimy wdech nosem, a później długi wydech ustami tak aby chusteczka odsłoniła twarz. Ćwiczenie powtarzamy kilka razy.
2. Wesołe i smutne chwile – rozumienie własnych uczuć . Siedzimy z dzieckiem w ręce trzymamy piłkę. Kto trzyma piłkę w ręku zaczyna zdanie – jestem smutny gdy….., jestem wesoły gdy…….. i przekazujemy piłkę następnej osobie, która też powtarza te zdanie.
3. Co wydarzyło się w Pluszakowie – opowiadanie Marii Rosińskiej. Po wysłuchaniu sprawdzamy czy dziecko uważnie słuchało i czy rozumie tekst opowiadania. Zadajemy pytania związane z opowiadaniem według inwencji rodzica.
4. Smutni i weseli – zabawa w okazywanie emocji. Włączamy muzykę i razem z dzieckiem tańczymy wesoło gdy muzyka jest skoczna, a jesteśmy smutni gdy muzyka jest powolna.
5. Praca plastyczna – rysowanie według własnego pomysłu „buźki” wesołej i „buźki” smutnej. Określanie jak się dzisiaj czuję, czy jestem smutny czy wesoły.
Opracowała:
H.Kozłowska, I. Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |