Menu

nauczanie zdalne
14-24.04.2020

Zadania dla dzieci 3-4 letnich
Temat: Rozpoznajemy i nazywamy ubrania, wyrażamy preferencje dotyczące ubrań. 

Cele: 
- powtórzenie kluczowego słownictwa
- rozróżnianie pojęć – hot – gorąco, cold – zimno
- kluczowe słownictwo i struktury: Hot – gorąco, cold – zimno
- słownictwo i struktury powtarzane: Jumper, coat, hat, scarf, yellow, blue, happy, sad, liczby 1-10

Główne zadania:
1. Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści,  link do piosenki :https://www.youtube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI 
2. Piosenka getting dressed na you tube : Getting Dressed | New Little Baby Bum | Baby Songs and Kids Cartoons link: https://www.youtube.com/watch?v=-SpZjS0Qrt0&t=258s – śpiewanie i odgrywanie treści piosenki. 
3. Wprowadzenie pojęcia hot, cold – udawaj , że obcierasz pot z czoła i powiedz Oh! It’s hot – poproś by dziecko powtórzyło po Tobie.
Udawaj, że trzęsiesz się z zimna i powiedz Brrr! It’s cold – zachęć dziecko by powtórzyło po Tobie.
4. Karta pracy – kolorowanie ubrań i łączenie ich z obrazkami przedstawiającymi pojęcia hot i cold.
5. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki:  https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg

Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: ,https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf

good luck!!!

Grażyna Sobiecka-Pietras

Wróć

Odnośniki

Informacje kontaktowe

 

imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski 

Inspektor Ochrony Danych
adres e-mail: inspektor@cbi24.pl

Polskie Radio Dzieciom
[obiekt mapy] Mapa dojazdu