Menu

nauczanie zdalne
14-24.04.2020

Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat : Rozpoznajemy i nazywamy ubrania. Śpiewamy rymowankę get dressed.

Cele: 
- rozpoznawanie i nazywanie ubrań
- kluczowe słownictwo i struktury: Jumper – sweter, coat – kurtka, hat – czapka, scarf - szalik 
- słownictwo i struktury powtarzane: Big – duży, small – mały, liczby 1-6

Główne zadania:
1. Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści,  link do piosenki www.youtube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Karta pracy  – dzieci kolorują obrazek i przy pomocy rodzica wycinają karty obrazkowe. Dzieci rozpoznają  na pokolorowanych kartach obrazkowych: jumper, coat, hat, scarf i powtarzają po rodzicu te słowa po angielsku.
3. Piosenka getting dressed na you tube : Getting Dressed | New Little Baby Bum | Baby Songs and Kids Cartoons link  www.youtube.com/watch?v=-SpZjS0Qrt0&t=258s – słuchanie i odgrywanie treści piosenki.
4. Gra Cheecky clothes – Rozłóż w kółku karty obrazkowe obrazkami do góry. Pokaż kartę ze swetrem powiedz JUMPER i podaj kartę dziecku. Powiedz put  your jumper on. Poproś dziecko aby udawało ,że zakłada sweter. Powtórz ćwiczenia dla kurtki, czapki i szalika.
5. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści. Link do piosenki:  https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg

Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf

good luck!!!


Grażyna Sobiecka- Pietras

Wróć

Odnośniki

Informacje kontaktowe

 

imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski 

Inspektor Ochrony Danych
adres e-mail: inspektor@cbi24.pl

Polskie Radio Dzieciom
[obiekt mapy] Mapa dojazdu